רוצים להראות להם שאכפת לכם באמת?
"כל אחד יכול" בניהולה של מיכל צפיר מתאימה תכנית ליווי שנתית המתאימה בדיוק לארגון שלכם.
"כל אחד יכול יותר. בארגון" מבוססת על הסדנה "התוכנית: כל אחד יכול" השיטה לניהול אורח חיים בריא ע"פ מיכל צפיר ומקנה כלים
מעשיים לשיפור איכות החיים של העובדים שלכם: שינוי דפוסי התנהגות ישנים, משקל מאוזן, כושר גופני, איזון בין קריירה למשפחה, הגברת מוטיבציה ועוד.

כל אחד יכול יותר. בארגון. הינה מסגרת ייחודית המיועדת לארגונים שדואגים לעובדים שלהם.
לארגונים שרוצים את העובדים שלהם בריאים יותר, שמחים יותר ומלאי מוטיבציה.

מיכל צפיר אתך באישית מחבקת
הקבוצה מלווה באופן אישי על ידי מיכל צפיר, מאמנת לאורח חיים בריא, ששמה לעצמה למטרה להניע אנשים לשנות את חייהם
ולאמץ אורח חיים בריא הוליסטי, בתהליך חוויתי יוצא דופן, היא מיישמת ידע מקצועי, ניסיון אישי ועשרות טכניקות של המנטורים המובילים בעולם.
כל אחד יכול יותר. בארגון. היא מסגרת תומכת המאפשרת לכל אחד ואחת לשנות ולשפר את אותם תחומים בחייהם
בהם הם מעוניינים לפרוץ קדימה ולממש את הפוטנציאל המלא של חייהם בארגון ובחייהם האישיים.
כל אחד יכול יותר . בארגון. מספקת את כל הידע המקצועי, הכלים המעשיים והמימוש של אורח חיים בריא הוליסטי.

מה מקבלים יותר?
12 מפגשים קבוצתיים המתקיימים בתדירות של אחת לשבועיים עם מיכל צפיר וכוללים:
6 מפגשי אימון מנטלי – 4 שעות בהנחיית מיכל צפיר הכוללות תכנים במגוון תחומי בריאות, פיתוח והעצמה אישית, אחת לחודש.
6 מפגשי אימון פיזי – הדרכה מקצועית פעילה של מאמן הכושר של התוכנית ומיכל צפיר, אחת לחודש.

ויותר מזה:
שלושה מפגשי יעוץ אישי עם דיאטנית מוסמכת בתחילת התקופה, במחצית התקופה ובסיומה.
שתי סדנאות לבישול בריא בהנחיית שפית מקצועית – טכניקות בישול, מתכונים והמלצות מעשיות לניהול מטבח בריא בפשטות.

האימון הפיזי יותאם לארגון ולרמת הכושר המשתנה של העובדים במגוון אופציות ופעילויות:

• הקמת קבוצת ריצה, שפועלת פעמיים בשבוע בתחילת או בסוף יום העבודה.
• הקמת קבוצת אימון כח / פילאטיס / TRX , שפועלת פעמיים בשבוע בתחילת או בסוף יום העבודה.
• הקמת קבוצה משולבת אירובי וכח – אימון המחולק 30 דק כח ו30 אירובי, שפועלת פעמיים בשבוע בתחילת או בסוף יום העבודה.
• 2-4 אימונים פתוחים בשבוע לכלל הארגון בשעות קבועות / בוקר , הפסקת צהריים או סוף יום עבודה (במקום לנסוע לחדר הכושר).
• אימון שבועי יחיד כלל ארגוני.
• הקמת קבוצת אימון אחרי שעות העבודה 2-3 אימונים בשבוע